Sıkça Sorulan Sorular

Ürünlerin fiyatlarını nasıl öğrenebilirim?

Ürün fiyatlarını görebilmeniz için üye olmanız yeterlidir. Web sitemizin sağ üst köşesinde bulunan kayıt ol linkine tıklayarak hesap oluşturabilirsiniz.

Ürün fiyatların görmek için neden üye olmak zorundayım?

Web sitemizi ziyaret eden son tüketicilerin, fiyatları görmemesi adına böyle bir uygulama yapıyoruz.

Yalnızca bir çift ayakkabı satın alabilir miyim?

Çift olarak satış yapmıyoruz. Satışlarımız yalnızca toptandır. Asortilerine göre farklılık gösterecek şekilde, en az bir koli (6-12 çift arası) olarak yapılmaktadır. 

Hangi kargo firmasını kullanıyorsunuz?

Anlaşmalı kargo firmaları Ege Ulaşım, Nak Kargo ve PTT Kargo'dur. Ürünler bu kargo firmalarından biri aracılığıyla teslim edilir.

Yabancı marka ayakkabı taklitlerinin satışını yapıyor musunuz?

Hayır. Maalesef taklit ayakkabı satışımız olmamakla beraber bu markaların orjinal ürünlerinin de satışı mevcut değildir.

SSL sertifikasına sahip olmanız ne anlama gelmektedir?

Kart bilgileriniz gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur. Bu sayede kişisel bilgileriniz ve kart bilgileriniz şifrelenerek üçüncü şahısların eline geçmesi engellenir.

SSL sertifikanız olduğuna nasıl emin olabilirim?

Bir web sitesine girdiğiniz zaman adres çubuğunda https:// yazıyorsa tarayıcı sertifika sağlayıcısından doğrulama talebinde bulunur. Sertifika sağlayıcısı adres ve tarih bilgilerini doğrulayarak tarayıcıya işlemin güvenli olduğunu bildirir. Ve adres çubuğunda yeşil kilit görünür.

Yapacağım alışverişlerde taksit seçeneği mevcut mu?

Paraf, Axess, World, Cardfinans, Bonus, Maximum ve Advantage kartlarına 2, 3, 6, 9, 12 taksit seçeneklerini kullanabilirsiniz.

Satın aldığım üründen memnun kalmazsam nasıl iade ederim?

Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde , ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alışveriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz.

Cayma bildirimini 0232 436 04 47 numaralı çağrı merkezimizi arayarak veya yazılı bildirimde bulunarak yapabilirsiniz.

Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım?

İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ilgili ürün Özseval'e ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir.

Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebiliyor. Bu süreç genel bir uygulama olup Özseval'in herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.