Teslimat ve İade


Özseval, siparişin kendisine ulaştığı andan itibaren 4 iş günü içinde malı göndermekle yükümlüdür. Özseval, malın teslimine kadar oluşan kayıp ve hasarlardan da sorumludur. Alıcı Özseval'in anlaşmalı olduğu kargo firmasından farklı bir kargo firması ile gönderim talep ederse bu durumda teslimata kadar oluşan kayıp ve hasarlardan sorumlu değildir.

Satın alınan malın veya hizmetin teslimi artık mümkün değilse, Özseval'in 3 gün içinde durumu tüketiciye bildirecek ve teslimat masrafları da dahil tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç 14 gün içinde tüketiciye iade edecektir. Malın stokta bulunmaması, bu kapsama girmemektedir.

Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde , ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar değişim yapmayı taahhüt ederiz.

Tüketici, cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 gün içerisinde malı geri göndermek zorundadır. Ayrıca, tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulmayacaktır.